länge sen :]

hej .
igår va den mest hända dagen i mitt liv typ.
Jag och elvira städade stugan och  efter ngr fester hitttade vi as mkt pant flaskor.
sen tog vi saker från enebo och la in dom på en loppis och fick 30 kr .
och så snodde vi socker och  ett kort  (sockret skulle vi ha till jord gubbarna vi skulle palla på kvällen xd )
sen stack vi därifrån och stack till almers för att panta flaskor och köpa gottttttttt och som vanligt
kunde vi köpa alkohol (men det va nt så mkt % i den ) men skit samma .
sen kom moa och henkade och vi badade i min pool i en halvtimme sen stack vi till enebo och sofia kom sen till oss vid 10 och då gick vi för att pallla jiordgubbar och det gick bra tills elvira skrek att det va ngn där då sprang vi sen stack vi tillbaka och forsatte i typ 10 min tillls det kom en bil och jagade oss och det en polis bill ! så vi sprang in på en trädgård och elvir arev upp typ hela benet . sen gick vi till moa och åt lite chip (A)
och lyssnade på hårdrock ... sen stack vi (elvira och jag) te enebo och åt upp jordgubbarna som blev över och dra ck och lite till (feeettt) . det va det som hände igår .

Men det som hände idag är: jag gick upp nio och åt mat sen somnade jag och vaknade så där vid 12 och jag¨
och elvira skulle hem då  hihih...
sen nu ska vi sticka till moa och va där och ha skit kulllittt ...

/beccan

Kommentarer
Postat av: steefi

sv:tacksåmycket:) va har du för kamera? objektiv alltså

2010-08-28 @ 16:21:27
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0