he* om ni vill läsa ngt kul läs detta då??

rebeccca säger:
för helvete!!
sandra säger:
?
rebeccca säger:
vad fan tror du?
sandra säger:
vad har jag gjort?
rebeccca säger:
gissa!
sandra säger:
? jag har inte gjort nåt?
rebeccca säger:
inte nu ! men innan , jag slår vad om att din mamma står bakom dig och typ läser vad jag skriver ...
sandra säger:
;O nä?
rebeccca säger:
man kan ju tro det...
sandra säger:
MEN SÄG VAD JAG HAR GJORT DÅ!
rebeccca säger:
fuck...
du förstöde väldigt mkt för mig på glömminge?!
sandra säger:
`?
jag "fanns" fan inte då, alla iggade mig
rebeccca säger:
asså e du dum i hela huvudet?? ser du inte vad jag har skrivit
hahaha
men vi hjälpte digg...
dig*
sandra säger:
VADÅ HJÄLPTE? O VILKA VI?
rebeccca säger:
haaha vi drog ju ner dina byxor , då fick du ju mkt upppmerksamhet för det, tönt...
sandra säger:
jaaaa du kan fan va korkad hjälpa betyder fan inte att man drar ner ens byxor!'
rebeccca säger:
du ville ju att folk skulle märka dig! he*
sandra säger:
?_?
rebeccca säger:
och jag fick en rolig dag , jag fick gör det jag va bäst på då : att va kaxig (;

går du och säger till din mamma nu elr??? (:
sandra säger:
öh nä
rebeccca säger:
vad gör du om dagarna då??
sandra säger:
vrf bryr du dig?
rebeccca säger:
men shit ung jävel, vill du at jag bara ska sluta denna konversationen?! jag iggar dig för fan inte nu.. XD
sandra säger:
asså jag bryr mig inte om dig
rebeccca säger:
det borde du göra , jag är inte den rätta personen att säga så till
sandra säger:
ok?
rebeccca säger:
nej inte ok att käfta med mig



men kan du svara istället för att gå till din mamma och tjalla XD
sandra säger:
vrf ska jag svara?  
rebeccca säger:
ja du gjorde det nyss ? elr sitter du och super dig full elr?
sandra säger:
Hejdå
rebeccca säger:
sandra jag ville bara se ifall du pallar trycket XD.  
sandra säger:
och?
rebeccca säger:
som sagt du borde bry dig mer.
sandra säger:
vrf ska jag bry mig om dig?
rebeccca säger:
det  va ett tips så blir inte en sur mutta
om man vet vem jag är borde man bry sig om mig
sandra säger:
men jag känner inte dig
rebeccca säger:
ja det är klart!!
vad vill du veta om mig?! he*
sandra säger:
ingenting
rebeccca säger:
men då vet du ju allt du vill, jag vet ne sak om dig ditt självförtroende ligger begravt i min stuga...där doftar det döden och alkohol
dog du nu elr??
jag tar det som ett ja, detta känns töntigt och dödligt....
kom hit så ska du få cigg, bra sprit och kankse lite LSD
sitt inte och skär dig nu det är inte en bra början....FÖRSTÅR DU DET JAG SKRIVER NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OM DU UNDRAR SÅ ÄR JAG SERIÖS...XD
asså din jävel SVARA då?
ta inte livet av dig kvinna!!!
skaffa attityd tjejen(;
in du svara så gör du mig lite gladare
om*
jag vet jag och jgklgjtr har meningslöst liv, sjkut mig först vet ja !!!
sandra säger:
nej
rebeccca säger:
way du va inte död din muttis,




och typ där va typ konversationen slut ;P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0